Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нова година празнувах в Девин, гледките са страшно красиви, но пътят до Цанков камък е пълен отврат, сигурно не е ремонтиран откакто е построен. По добре е на отиване да се кара, че по бавно и по-лесно се избягват дупките, после през Широка лъка за Пампорово. Като цяло аз преди 3 години обиколих Родопите и пътищата бях задоволителни.
    Last edited by SnapLackOfTraction; d.m.y г., 12:10.
    '05 Alfa 147 1.9JTD 115hp

    Comment


    • Първоначално публикувано от SnapLackOfTraction Покажи съобщение
      Нова година празнувах в Девин, гледките са страшно красиви, но пътят до Цанков камък е пълен отврат, сигурно не е ремонтиран откакто е построен. По добре е на отиване да се кара, че по бавно и по-лесно се избягват дупките, после през Широка лъка за Пампорово. Като цяло аз преди 3 години обиколих Родопите и пътищата бях задоволителни.
      Лятото минах от там с мотора, пътя си беше ОК.

      Comment


      • Колеги някой да ме насочи към специфичен магазин в София от където мога да си взема масла за хидравликата и селеспийда (TUTELA GI/A, TUTELA CAR CS SPEED)?

        Също така знаете ли как се сваля пластмасовото покритие за огледалото от вътрешната страна на вратата, че ме е страх да го напъна да не счупя нещо? На някакви щифтове ли е?

        https://drive.google.com/file/d/0B12...ew?usp=sharing
        Alfa Romeo GT '04 2.0 JTS Selespeed Distinctive
        Alfa Romeo 156 '98 1.8 T Spark - EX

        Comment


        • Две щипки. Едната в горната и една в долната страна. Както много неща на щипки в колата е силно вероятно да има счупване макар и тези да не са от най-чупливите. Действай смело.

          Comment


          • Колеги , вредно ли е по някаква причина и защо ако е , когато изгасиш колата в обороти .. например подаваш газ към 2000 - 2500 оборота и после я гасиш преди да ги е свалила ?
            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

            Comment


            • Вчера на една автомивка ми счупиха филтърната кутия, ама тва е друга бира.Тая бира дето ме интересува е, че на " "новата" на самия капак от вътрешната страна има един дифузьор под формата на коничен накрайник.На старата нямаше, явно го е била хванала липсата по някаква причина.Та въпросът ми е какво влияние оказва на двигателя, защото като сякаш малко по мудна стана в ниските ама може и да си внушавам, пък и с тоя дъжд и тия пишман шофери не ми се удаде да я настъпя, поне няколко пъти разбрах че спирачките бачкат.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • За турбодизеловите автомобили е вредно, защото при тези обороти на двигателя работи и турбото. Като спре двигателя турбото продължава да се върти известно време, но понеже двигателя е спрял и маслената помпа също е спряла и не подава масло към турбото. Това е теоретично .
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                  За турбодизеловите автомобили е вредно, защото при тези обороти на двигателя работи и турбото. Като спре двигателя турбото продължава да се върти известно време, но понеже двигателя е спрял и маслената помпа също е спряла и не подава масло към турбото. Това е теоретично .
                  Мхм .. и на мен нещо такова ми се въртеше в главата ... мерси за отговора , колега
                  Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                  Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                    За турбодизеловите автомобили е вредно, защото при тези обороти на двигателя работи и турбото. Като спре двигателя турбото продължава да се върти известно време, но понеже двигателя е спрял и маслената помпа също е спряла и не подава масло към турбото. Това е теоретично .
                    При колко оборота не работи турбото ?
                    Колегата иска да каже , че най-лошото нещо за кола с турбо е да се форсира преди да се изгаси мотора / като стар камион/. Затова след тежък режим на каране се препоръчва 1-2 мин да поработи на празен ход преди да се изгаси.
                    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                    Peugeout 2.2 HDI 133+++
                    Alfa 159 +++ next

                    Comment


                    • Не съм уточнявал при колко оборота не работи турбото. Колегата Alfa Romeo Forever е споменал 2000 и 2500 об./мин. При 2500 е кофти да гасиш директно.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • Какво значи "не работи"?


                        Comment


                        • Интересно как гасят реактивните двигатели.Засмукването на двигателя създава някакъв поток на въздуха.При ниски обороти турбото не може да нагнети по голям поток от естествено засмукания.Започва да "работи" когато потока създаден от него превиши естествения поток от засмукването на буталата.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Интересно как гасят реактивните двигатели.Засмукването на двигателя създава някакъв поток на въздуха.При ниски обороти турбото не може да нагнети по голям поток от естествено засмукания.Започва да "работи" когато потока създаден от него превиши естествения поток от засмукването на буталата.
                            Маслената помпа, генератор, хидравлика и т.н се въртят от компресора за високо налягане чрез предавателна кутия. Налягането започва да пада чааак на последните няколко оборота

                            Щом се върти значи "работи", дали обаче има някакво кпд е друг въпрос...


                            Comment


                            • А защо се гаси двигателя на 2000-2500 обората.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                А защо се гаси двигателя на 2000-2500 обората.

                                Ми споменаха ми , че така като загасиш мотора ( в леки обороти ) оставя нафта в дюзите , и сутрин примерно палиш по лесно .. но си нямам никаква представа дали е така принципно и ми беше интересно да разбера дали този вид гасене на колата би било вредно по някакъв начин за нея .
                                Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                                Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                                Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                                Comment

                                Working...
                                X